Hunde alleine gelassen!!!! Auf sich selbst gestellt, verdurstet , verhungert, voller Zecken und Milben, Seuchen usw! Wir wissen nicht viel aber es ist in Rumänien!


Meike Gloeck hat Kola Kariolas Video geteilt.
30. Juli um 17:58 ·

S.O.S DAS TODES CAMP!!!!
Rumänien!!!!!
Hunde alleine gelassen!!!! Auf sich selbst gestellt, verdurstet , verhungert, voller Zecken und Milben, Seuchen usw!
Wir wissen nicht viel aber es ist in Rumänien!

🚫🚫🚫 Tierschützer Rumänien 🚫🚫🚫
WO SEID IHR?

Wer kann HELFEN???
😰🆘🆘🆘🆘😰🆘🆘😰😰🆘🆘🆘🆘
Bitte markiert Tierschützer die helfen könnten!!!!!

Mehr anzeigen

Klicke hier, um weitere Videos zu sehen
Gepostet von Kola Kariola
59.151 Aufrufe

59.151 Aufrufe

28.07.2016 LAGARUL CAMPINA!!!!
Pot spune ca azi am vizitat cel mai HORROR loc in care am ajuns vreodata. Dupa cum stiti am actionat de-a lungul timpului in mai multe adaposturi tip LAGAR dar ceea ce am gasit la Campina nu am gasit nicaieri. 9000 lei lunar de la primarie, adapost “autorizat” de catre DSV Prahova, Este lagarul in care nu exista medic veterinar, cainii nu primesc apa,mancare…nimic,nimic,nimic!!!!!Ingrijitorii au aparut doar azi in urma vizitei noastre de ieri. Este adapostul in care cateii ramasi dupa plecarea noastra sunt in grija nimanui!!!
Sunt constient ca in Romania exista astfel de locuri de care noi nu stim, dar despre acesti catei am aflat si pe ei i-am privit in ochi. Pe toti 74!!!!!

Fac un apel catre asociatiile din Romania!!!!Acesti catei TREBUIE SCOSI URGENT DIN LAGAR!!!!Fiecare secunda petrecuta acolo le poate fi fatala.

Cer ajutorul oamenilor sa sprijine finaciar asociatiile si persoanele care pot prelua caini
1. Olimpia Margareta Nicolescu ,poate construi 5 tarcuri si poate caza 20 de catei al caror transport il pot asigura.O rog pe Olimpia sa comenteze in postare si sa ne comunice costurile pentru constructie si intretinerea lor.
2. Mona Semeniuc ,poate construi 2 tarcuri si poate caza 10 catei al caror transport il asigur.O rog si pe doamna Mona sa ne comunice costurile.
3.Asociatia Casa lui Patrocle din Suceava poate prelua 15 catei.Sa ne comenteze referitor la ce costuri implica.
4.Eu voi prelua restul si voi alege cateii traumatizati. Si eu trebuie sa construiesc spatii pentru ei pentru ca in acest moment nu am niciun loc liber.

Rog oamenii de bine sa ni se alature in acesat demers si sa se creeze grupuri de donatori care sa ajute fiecare asociatie sau persoana in parte.
Cu adapostul gol si cu toti cateii dusi in siguranta vom putea semana iadul la Campina. Aceste orori trebuie stopate si cei care le fac trebuie sa plateasca pentru aceste crime!!!
Ii rog din suflet pe cei care nu pot ajuta concret la acest apel sa nu comenteze si sa se rezume doar la un share.Nu e momentul sa blestemam si sa injuram. Va inteleg aceste reactii pentru ca eu asta fac de 3 ani incoace.Trebuie sa monitorizam comentariile oamenilor care pot ajuta.

Salvarea cateilor trebuie facuta foarte rapid pentru ca mare parte dintre ei sunt intr-o stare deplorabila.
Maine dimineata la ora 9 vom duce alaturi de politisti de la criminalistica 4 cadavre la necropsie pentru a dovedi in ce conditii crunte au murit acesti caini. Mi-am asumat resposabilitatea platii acestor necropsii in valoare de 2400 ron,bani pe care nu ii am in acest moment.Hai impreuna sa salvam aceste suflete si sa-i pedepsim pe cei care au ucis SI VOR UCIDE IN CONTINUARE!!!!!

Fac un apel catre Asociatia Paws2Rescue sa se implice si in acest caz. Am incredere in ei si stiu ca pot!!!!

Intreaga poveste, in curand, numai la Salvam Suflete la Kanal D!!!

Mehr anzeigen

28.07.2016 Campina!!!!
Ich kann heute sagen, dass ich heute den meisten Ort besucht habe, den ich je bekam. Wie sie wissen, dass ich die Zeit in mehreren Unterstände gehandelt habe, aber was ich in Campina gefunden habe, habe ich nirgendwo gefunden. 9000 Löwen auf einer monatlichen Basis von der City Hall, Schutz “genehmigt” von VSD PRAHOVA CAMP, ist, dass es keine Tierärztin gibt, Hunde werden nicht Wasser, essen… Nichts, nichts, nichts!!!!! Die Hausmeister erschien heute nach unserem Besuch gestern. Ist die Schutz Hunde nach unserer Abreise in der Pflege!!!
Ich bin mir bewusst, dass in Rumänien solche Orte wie das, was wir nicht wissen, aber diese Welpen, die ich gefunden habe, und ich sah in seine Augen. Alle 74!!!!!
Ich appelliere an die Verbände von Rumänien!!!! Diese Welpen müssen im Lager baldmöglichst!!!! Jede Sekunde, die dort ausgegeben wird, kann tödlich sein.
Die Menschen bitten um Hilfe, finanzielle Unterstützung für Vereine und Einzelpersonen, die Hunde mitnehmen können
1. Olimpia Margaret Nicolescu, vielleicht bauen 5 Stifte und vielleicht caza 20 Welpen, die einen Transport bieten können. Fragen sie den Olympia zu kommentieren und sagen sie uns die Kosten für den Bau und die Instandhaltung.
Mona Semeniuc 2., Build 2 Stifte und 10 Welpen können schlafen, deren il sicher ist. Fragen sie miss Mona, um uns die Kosten zu sagen.
3.-Vereinigung-Haus in Suceava kann 15 Hunde nehmen. Lassen Sie uns die Kosten des Verfahrens kommentieren.
4. Ich nehme den Rest und ich wähle die Hunde. Ich muss räume für sie bauen, denn in diesem Punkt habe ich keine freie Stelle.
Bitte schicken sie uns dazu ein, sich in diesem bemühen zu beteiligen und Gruppen von Spendern zu schaffen, die jede Gesellschaft oder Person unterstützen.
Leere Heim und Welpen haben immer in Sicherheit gebracht, dass wir in campina drecksloch. Muss diese Schrecken stoppen, und ich muss für diese Verbrechen bezahlen!!!
Ich frage diejenigen, die in dieser Aufforderung nicht helfen können, nicht zu kommentieren und zu einem Anteil an einem Anteil zu halten. Keine Zeit zum Fluchen und fluchen. Ich verstehe das, weil ich seit 3 Jahren fertig bin. Ich muss die Kommentare von Leuten überwachen, die helfen können.
Die Rettung von Welpen muss sehr schnell getan werden, weil die meisten von Ihnen in schlechter Form sind.
Morgen früh um 9 Uhr gehen wir mit Bullen aus den Forensik 4 Leichen, um zu beweisen, wie schreckliche Bedingungen diese Hunde gestorben sind. Ich habe diese Necropsii bezahlt, um 2400 Dollar zu bezahlen, Geld, dass ich sie nicht im Moment habe. Kommen sie zusammen, um diese Seelen zu retten und diejenigen zu bestrafen, die getötet und weiter töten werden!!!!!
Der Präsident. – nach der Tagesordnung folgt der Bericht (Dok. Ich vertraue ihr und ich weiß, ich kann!!!!
Die ganze Geschichte bald, nur um Seelen in Kanal D zu retten!!!